Petua Suami Isteri: Agar Suami Tahan Lebih Lama?

Posted by Encik Oktant at Khamis, Jun 10, 2010
Memandangkan terdapat pertanyaan mengenai bagaimanakah si suami dapat bertahan lebih lama ketika bersetubuh, saya telah membuat sedikit rujukan untuk perkongsian bersama. Ini kerana, apabila suami pancut terlalu awal, si isteri tentu kecewa giler. Lebih haru lagi, ada pula sesetengah isteri yang tak puas hati lalu mengejek suaminya sendiri.

Waduhhh...waduh! Sampai begitu sekali gamaknya. Hal ini membuatkan si suami hilang keyakinan diri dan "mood" untuk bersama isteri. Kesannya, ia sudah pasti menghakis keutuhan sesebuah rumahtangga, tak gitu?

Jadi, sang suami perlulah lebih proaktif. Anda perlu bijak dalam menahan alat sulit daripada mengeluarkan mani terlalu awal. Ini boleh dicapai dengan memasang niat dan tekad dalam hati bahawa mereka mampu bertahan walaupun sehingga berjam-jam lamanya.


Ya! Langkah pertama yang perlu si suami lakukan adalah memasang niat yang kuat dan bertekad untuk bertahan lama semasa melakukan hubungan bersama isteri.



Seterusnya, barulah si suami boleh berkira-kira untuk menggunakan ramuan tertentu bagi mengatasi masalah yang dihadapi. Untuk kali ini, saya kongsikan dulu petua mengatasi lemah syahwat.


1. Pertamanya, anda gorengkan jintan hitam tanpa minyak.

Jintan Hitam
Jintan Hitam - ceputelecenter.wordpress.com


2. Setelah itu, anda tumbukkan jintan hitam tadi.

3. Kemudian, ambil segelas air panas.

4. Masukkan satu sudu teh jintan hitam yang telah ditumbuk ke dalam gelas berisi air panas.

5. Seterusnya, masukkan pula satu sudu besar madu asli.


Segelas Air Panas dan Sesudu Madu Asli
Segelas Air Panas dan Sesudu Madu Asli


6. Sekarang, anda kacaukan semua ramuan di dalam gelas sehinggalah air panas tadi beransur suam.

7. Akhir sekali, anda minum air tersebut dengan perlahan-lahan.


Amalkan petua ini setiap hari. Minumlah sekali pada waktu pagi dan sekali lagi pada waktu malam.



Baiklah, cukuplah sampai di sini dulu yer. Lain kali saya sambung lagi dengan ramuan pula.


Selamat Mencuba!

17 komen on "Petua Suami Isteri: Agar Suami Tahan Lebih Lama?"

Tanpa Nama berkata...

bagus sangat

oktant on Januari 05, 2011 6:30 PG berkata...

@ Tanpa Nama: :D

Tanpa Nama berkata...

MINUM AIR KELAPA BANYAK2 PUN OK JUGAK. SAYA DAH CUBA. ISTERI PUAS BETUL!!! MACAM-MACAM SKIL BOLEH BUAT DENGAN BEGITU LAMA. SAMPAI MERAH LA PUKI DIA KENA GANCANG.

Tanpa Nama berkata...

sape penah cuba bagilaa komen

Tanpa Nama berkata...

saya amat setuju,.kerana saya pernah melakukan hubugan kelamin dengan amalkan minuman tersebut,.dan hasilnya amat menakjubkan sama sekali

Tanpa Nama berkata...

sedap sgt
sampai mandi dgn air mani isteri

oktant on September 19, 2011 7:13 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Terima kasih banyak kpd yg sudi kongsikan pengalaman.

aku on Januari 19, 2012 5:07 PTG berkata...

saya blum kawin..tapi pernah buat hubunganla..sy tak penah pakai petua2 ni..dulu pernah try gambir..tapi panas la..x selesa...tapi masa saya ada scandal dulu..saya hari2 main dgn dia..saya kalo main dgn dia 30 min tu paling cepat la...pernah saya main dgn smpai sejam hnjut..mcm2 skill..mcm2 bunyi yang keluar..tapi saya amalkan apa2 pun...mungkin bnda ni pun tgk orang jugakkot..tgksiapa yang kita nak henyak tu...

Tanpa Nama berkata...

kalau dah pompuan tu gemok memang lama la,stim pun x..hahah

Tanpa Nama berkata...

saya ada masalah sng terpancut, lg2 bila tido. bangun2 tahu sudah ada air mani yg keluar. sy nk tau, di mana boleh sy dapatkn jintan hitam? sbb mcm susah nak jumpa.

lg satu tips menggunakan telur ayam kampung. kalo gunakn telur ayam biasa boleh tak?

terima kasih...

oktant on Jun 01, 2012 6:28 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Cuba awak cari saja di pasaraya besar ataupun kedai runcit.

Kalau di kedai runcit tu, sesetengahnya ada menjualnya dan begitulah sebaliknya.

Selalunya memang guna telur ayam kampung. :)

Sama-sama. :D

Tanpa Nama berkata...

Perlu goreng jintan hitam tu berapa lama yer? X dinyatakan dlm petua ni.

Tanpa Nama berkata...

memang bagus..
nk cuba jugal la amalkan petua nie......

oktant on November 16, 2012 9:41 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Terima kasih. Silakan & moga awak berjaya. :)

Tanpa Nama berkata...

Salam tuan,nk tnya kl jintan hitam tu pkai yg jenis pati boleh x?sbb kl fikir logik,yg pati mngkin lebih berkesan..sekadar bertanya..tq

oktant on Januari 05, 2013 9:24 PG berkata...

@ Tanpa Nama: Waalaikumussalam wbt.

Boleh juga jika tuan nak gunakan pati. Apa yang lebih penting adalah tuan berkeyakinan tinggi dalam mengamalkan sesuatu petua.

Sebab kita hanya berusaha dan berikhtiar. Hanya Dia Maha Berkuasa yang berhak menentukannya.

Tanpa Nama berkata...

petua ni utk lemah syahwat ke utk tahana lama?

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda dijemput melanggan RSS Feed blog Petua Sejagat melalui email bagi mengelakkan tertinggal sebarang koleksi petua terbaru

Dibawakan oleh FeedBurner

 

Copyright 2013 Petua Sejagat - Reflection - Ipiet Templates Image - Tadpole's Notez