Petua Tegangkan Payudara 2

Posted by Encik Oktant at Sabtu, Oktober 02, 2010
Petua ini khusus buat kaum wanita ya. Pastinya setiap kaum hawa mendambakan payudara atau buah dada yang tegang, kan? Terutamanya bagi anda yang telah melahirkan anak. Tentu teringin mengembalikan keanjalan aset anda tu. Si suami pula akan berterima kasih dan gembira jika anda pandai jaga "body".


Bagi merealisasikan impian tersebut, apakata anda cuba petua tegangkan payudara ini;


1. Anda perlukan minyak vitamin E, sesudu yogurt dan sebiji telur ayam.


Minyak Vitamin E - reviews.pinkelle.com




Sekarang, Dah ada ketiga-tiga bahan diatas, kan?



2. Campurkan kesemua bahan di atas dan kacau hingga rata.

3. Sapu dan urutkannya pada payudara anda.

4. Kemudian, anda pakailah baju dalam (bra) kira-kira selama 20 minit.

5. Setelah itu, basuh basuh dan bilas payudara anda dengan air bersih.


Amalkan petua ini selalu bagi mendapatkan buah dada yang tegang ataupun untuk menegangkannya kembali. Ini kerana dengan mengamalkan cara di atas, kulit di sekeliling buah dada anda akan tegang dan padat.


Selamat Mencuba!

26 komen on "Petua Tegangkan Payudara 2"

B.i.M.B.i.E on Oktober 08, 2010 12:36 PTG berkata...

takutnya heheheh

oktant on Oktober 09, 2010 5:20 PTG berkata...

@ B.i.M.B.i.E: Boleh sy tahu, apa yg saudari takutkan?

Tanpa Nama berkata...

d mana nak dptkn minyak vitamin e ni???

Tanpa Nama berkata...

berapa lame blh nmpk kesan die kalau pakai tu kene hari2 ker?

Tanpa Nama berkata...

bahan2 td utk berapa kali gune? mcm byk je lau gune 1 biji telur ayam utk sekali pakai...leh simpan lam peti tak utk pakai esok2 nye?

oktant on Disember 29, 2010 7:05 PG berkata...

@ Tanpa Nama:

- Kalau yg macam dlm pic kat atas, kat bodyshop.

- Boleh buat beberapa kali seminggu jika tak sempat buat setiap hari.

Kebiasaannya selepas buat sekali, mungkin akan rasa sedikit aje perubahannya. Jadi, awak perlu ulang hingga puas hati dengannya.

- Ya, boleh diguna lebih drpd sekali. Boleh simpan bakinya dlm peti sejuk dulu. Tapi jgn simpan terlalu lama sebab nanti hilanglah khasiatnya.

Tanpa Nama berkata...

ptua bsar kn xde ka???

Tanpa Nama berkata...

vitamin c tu nak letak berapa titik setiap kali bancuh?

oktant on April 29, 2011 4:39 PTG berkata...

@ Tanpa Nama:

- Maaf, belum ada lagi petua utk besarkannya.

- Letak sedikit saja. Dalam 2-3 titik.

Tanpa Nama berkata...

macam mana nk wat buah dada keras klu terangsang??

Tanpa Nama berkata...

nak cantik kn puting ade ker ?

Tanpa Nama berkata...

oktant ad cara x nak kecilkan pudara....harap membantu

oktant on September 22, 2011 9:35 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Buat masa ni, belum ada. Maaf yea.


p.s: Sekiranya ada, sy akan kemaskini di blog ini. Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

saya harap oktant dapat cari ya

oktant on September 26, 2011 5:24 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: InsyaAllah, sy akan cuba.

Tanpa Nama berkata...

brpe hrga vtamin E tu ye ??

oktant on Februari 29, 2012 7:19 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Sy kurang pasti berapa harganya. Mohon maaf bebanyak yea.

Tanpa Nama berkata...

yogurt tu nk kene cari yogurt makan ke yogurt minum??yg berperisa x per ke??satu agi telur tu skali telur kuning ke??sebatikan sekali sumer ke?

oktant on Mac 31, 2012 1:18 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Kalau boleh, gunakan yogurt makan yg perisa biasa@asli.

Ya, utk petua ni gunakan putih & kuningnya sekali.

Kemudian, kacau hingga sebati kesemua bahan tu.

Tanpa Nama berkata...

sya ni ada masalah kalau blh sye ingin minta petua mcm mne nk kecil kn payudara sye yg bsr ini

Tanpa Nama berkata...

setakat nie petua nie berkesan x? sy nk cubalah.mana nak cr minyak vitamin E tue?kt farmasi ada x?

oktant on Julai 07, 2012 4:29 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Cikpuan boleh cuba cari minyak tu kat Farmasi dulu. Sbb mungkin sesetengah farmasi ada jual, manakala sesetengahnya mungkin tiada.

Tentang berkesan atau tidak, saya tak dapat menjawabnya. Sebab saya sekadar berkongsi saja.

Wallauhu'alam.

Tanpa Nama berkata...

Kalau vitamin E jns lain boleh ke?

oktant on September 13, 2012 1:52 PG berkata...

@ Tanpa Nama: Kalau jenama lain pun boleh cik puan.

muniza iza on Oktober 05, 2013 9:17 PG berkata...

telur ayam tu nak kena guna telur ayam kampung @ ayam biasa?sy nak cuba la...

oktant on Oktober 05, 2013 9:22 PG berkata...

@ muniza iza: Boleh gunakan telur ayam biasa.

Tapi, kalau dapat telur ayam kampung pun bagus.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda dijemput melanggan RSS Feed blog Petua Sejagat melalui email bagi mengelakkan tertinggal sebarang koleksi petua terbaru

Dibawakan oleh FeedBurner

 

Copyright 2013 Petua Sejagat - Reflection - Ipiet Templates Image - Tadpole's Notez