Masalah Lemah Tenaga Batin

Posted by Encik Oktant at Isnin, Januari 19, 2009
Zaman sekarang, masalah lemah tenaga batin bukan hanya dialami oleh individu yang dah berusia jer. Golongan muda belia pun same. Hal ini pastinya membimbangkan anda dan pasangan. Nak-nak anda baru jer mendirikan rumahtangga. Tentunya malam pertama anda agak hambar!

Bagi mengelakkan anda yang mengalami lemah tenaga batin ni terus merana, kat sini ada satu petua sejagat yang mesti anda cuba! Ikutilah petua ni dengan teliti dan penuh sabar, ok.



Buah Delima(Pomegranate) - Wikipedia


1. Carilah beberapa biji buah delima yang dah kecut. Tapi yang kat atas tu masih segar lagi. Nak tunggu sampai kecut pun boleh gak. :)

2. Tumbuk buah delima kecut tu untuk mendapatkan airnya.

3. Kemudian, campurkan air delima tadi dengan sedikit gula pasir.

4. Didihkan air tersebut sampai pekat.

5. Seterusnya, amalkan meminum air rebusan ini beberapa kali sehingga anda berpuashati dengan hasilnya.



Selamat Mencuba!

8 komen on "Masalah Lemah Tenaga Batin"

zaman on Jun 01, 2009 12:49 PG berkata...

memulihkan kesihatan dan mengembalikan stamina lelaki http://www.uruturatmelayu.blogspot.com

oktant on Jun 02, 2009 2:08 PG berkata...

@ zaman: Oh, bro ni tukang urut yer.

Tanpa Nama berkata...

UNTUK MENDAPATKAN PRODUK TENAGA BATIN LELAKI LAYARI http://www.mensproduct.blogspot.com
ATAU UNTUK URUT URAT MELAYU LAYARI http://www.uruturatmelayu.blogspot.com

oktant on Jun 03, 2009 1:46 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Wah macam2 produk ada kat situ ek.

ermmm.. url blog no.2 tu kan Bro zaman dah beritahu sblm ni. Hehe...


p/s: kepada anda yg lain, walaupun tedapat pelbagai produk di pasaran sekarang ini, pastikan anda mendapatkan nasihat doktor atau individu yang btul2 pakar. Jalani rawatan yang sesuai dengan jenis masalah anda.

p/p/s: peliharalah organ terpenting anda tu sebaik mungkin. ia tiada galang gantinya. tersilap rawat buruk padahnya mak oii. huhu...

Hairul Mizan Hamdan on Disember 09, 2012 11:18 PG berkata...

en..ini email sy.. lelakiterhebat22@gmail.com
boleh tak saya nak sewa tapak iklan kat tempat en.. ini wep site sy

http://mylombong.com/produklelaki/

Hairul Mizan Hamdan on Disember 09, 2012 11:19 PG berkata...

boleh tak saya nak tumpang tapak iklan kat blog en

http://mylombong.com/produklelaki/

Hairul Mizan Hamdan on Disember 09, 2012 11:19 PG berkata...

en..ini email sy.. lelakiterhebat22@gmail.com
boleh tak saya nak sewa tapak iklan kat tempat en.. ini wep site sy

http://mylombong.com/produklelaki/

oktant on Disember 10, 2012 3:37 PTG berkata...

@ Hairul Mizan Hamdan: Terima kasih di atas minat tuan.


Saya akan hubungi Tuan Hj Hairul melalui emel ya. :)

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda dijemput melanggan RSS Feed blog Petua Sejagat melalui email bagi mengelakkan tertinggal sebarang koleksi petua terbaru

Dibawakan oleh FeedBurner

 

Copyright 2013 Petua Sejagat - Reflection - Ipiet Templates Image - Tadpole's Notez