Petua Suami Isteri: Melambatkan Keluar Air Mani 2

Posted by Encik Oktant at Khamis, Januari 13, 2011
Bagaimana dengan petua melambatkan keluar air mani yang telah dipaparkan minggu lepas? Dah cuba ke belum? Ada kesan tak?

Ohh... bagi anda yang belum mengetahuinya, sila klik pautan ini supaya anda tak ketinggalan.


Sebelum lebih banyak lagi soalan yang keluar, lebih baik saya kongsi ramuan lain untuk melambatkan keluar mani. Dah sedia ke belum? kenapa banyak sangat soalan daa...bila nak habis nih


Memula, bahan-bahan yang diperlukan adalah;

~ 1 biji telur ayam kampung

~ 1 sudu minyak sapi

~ 7 biji buah kurma

buah kurma 7 biji


Caranya;

1. Tumbuk buah kurma hingga halus dan lumat.

2. Campur dan kacau kesemua bahan agar sebati.

3. Makanlah ramuan ini. (Jangan lupa baca Bismillah...)


Amalkan memakan ramuan di atas selama 10 hari berturut-turut. Anda (suami) boleh memakannya pada waktu pagi. Ataupun beberapa jam sebelum melakukan hubungan intim dengan isteri. Diharap petua suami isteri kali ini boleh membantu anda memperbaiki kehidupan seksual dari hari ke hari.


Selamat Mencuba!

15 komen on "Petua Suami Isteri: Melambatkan Keluar Air Mani 2"

Tanpa Nama berkata...

lambat keluar pun bising,cepat pun bising,apa nak buat,tak fahamlah perangai wanita.

oktant on Januari 16, 2011 4:42 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Mungkin tuan boleh bertanya@berbincang dgn isteri mengenai prestasi hubungan anda berdua. Kongsikan apa yang disukai dan tak disukai. Kekadang, mungkin tuan terlepas pandang ke..


Harap Membantu. ;>


p.s: Ianya hanyalah sekadar pandangan saja. Mungkin tuan boleh fikirkan "sesuatu" utk menghangatkan lg hubungan anda berdua.

p.p.s: Jika masih buntu, saya cadangkan tuan 1 ebook yg mampu membuatkan isteri lebih puas di SINI.

Tanpa Nama berkata...

Heii...kita sibuk "cepat /lambat keluar" itu kan ikut kesihatan dan kekerapan.cuba kalau tiga kali satu jam.pertama memang cepat.kedua lambat.ketiga belum tentu ada yang keluar.itu maksudnya ikut kekerapan.Yang "cepat" itu pengantin baharu atau bujang.Orang lama ,ikut kesihatan.

Tanpa Nama berkata...

mencari lelki yang jujur dan ikhlas saje...0176701194..syamira

Tanpa Nama berkata...

Para suami yg cpt pancut leh try benda ni. Mula2 time masukn kepala zakar dlm cipap jgn masuk abis, enjut takat kepala je. Da lama ckit masuk lg separuh, pun mainkn lama ckit. Last bru masuk abis. Time ni rendam dulu or rehatkn zakar dlm 3 minit. Pastu enjut perlahan, setiap kali enjutan tahan nafas. Comfirm ble tahan smpi 1 jam or lbh. Slmt mencuba.

oktant on Jun 09, 2012 6:08 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Terima kasih atas perkongsian tuan.

Tanpa Nama berkata...

Umur bapa thun la

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih atas tunjuk ajar anda perjuwangkan hak lelaki agar isteri kete puas dgn kte

oktant on September 04, 2012 2:21 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Sama-sama. Moga ia membantu memperbaiki kehidupan tuan bersama isteri.

Tanpa Nama berkata...

Kopi jantan sgt mujarab..sila minum stgh jam sblm operasi mendayung;)(mr zzzz)

oktant on November 03, 2012 5:44 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Kopi jantan yang tuan maksudkan adalah kopi pracampuran keluaran wetra group ke?

Saya dahulukan dengan ucapan terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

cmna petua utk payudara gebu dan tidak kendur

Tanpa Nama berkata...

Haha.... Sye foreplay je dah ambl masa 30 minit, pastu bila btl2 sye dah naik stim gairah, bru sye injut.. Ntahlah bpe kali istri sye pancut masa sye injut tu, yg bsenya tilam smpai basah abes dlm masa sejam lebih kot?
Stiap kali lpas main mesti istri sye akan ckp smpai bergegar lutut dia.
Hehehe....

Amalkan mencari G SPORT wanita.

oktant on Januari 30, 2013 10:03 PG berkata...

@ Tanpa Nama:

- Melalui apa yang saya tahu, ramai yang amalkan pakai korset x-tra slim untuk tujuan tersebut.

Harap ia dapat merealisasikan hajat cik puan.


- Terima kasih di atas petua yang tuan kongsikan.

fajar on Mei 05, 2013 10:17 PG berkata...

Malahan zakar sy baru masuk langsung keluar air maninya? macamana solusinya admin.. ? waktu bujang sy emanglah! Sering melancap.. Setelah bkeluarga malhan cepet keluarnya.... Kurang puas rasanya macamana mengatasinya admin minta pencerahanya....? Trimakasih.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda dijemput melanggan RSS Feed blog Petua Sejagat melalui email bagi mengelakkan tertinggal sebarang koleksi petua terbaru

Dibawakan oleh FeedBurner

 

Copyright 2013 Petua Sejagat - Reflection - Ipiet Templates Image - Tadpole's Notez