1 Lagi Ubat Kencing Manis Untuk Anda

Posted by Unknown at Sabtu, April 25, 2009
Hari ni saya cuma nak kongsi satu lagi petua kesihatan yang amat ringkas. Iaitu ubat kencing manis. Walaupun penyakit kencing manis ni agak sukar diubati, saya harap anda yang mengalaminya teruskan berikhtiar dan tidak mudah berputus asa, okay.


Baiklah, apa yang anda perlukan adalah hempedu ayam. Amalkan memakan hempedu ayam sebanyak 3 kali dalam seminggu. Itu saja.


Saya tahu mungkin agak sukar untuk anda melaksanakan cara di atas. tu Memang berat bagi sesetengah individu. Tapi ia merupakan satu cara alternatif untuk menyembuhkan penyakit anda tu.


Selamat Mencuba!


p.s: Jika anda tak sanggup dan inginkan cara lain, saya pernah menulis petua yang berkaitan di sini [klik]. Harap membantu anda.

6 komen on "1 Lagi Ubat Kencing Manis Untuk Anda"

Pak Harun on September 17, 2009 10:44 PTG berkata...

saya adalah seorang Pengamal Perubatan Tradisional dengan fokus kepada MERAWAT LUKA KRONIK penyakit kencing manis . Sering muncul di MHI TV3, MEDIK TV3, NASI LEMAK KOPI O TV9, KELUARGA D9 TV9, HELO MALAYSIA BERNAMA TV, dan berbagai majalah dan surat khabar utama. Petua anda memang benar, apa sahaja yang pahit, kelat dan masam memang dapat merawat kencing manis. Keterangan Lanjut mengenai petua tersebut sila LAYARI WEBSITE www.biodiabetes.com

oktant on September 18, 2009 2:08 PG berkata...

@ Pak Harun: Terima kasih kerna sudi singgah ke blog saya. :)

Tanpa Nama berkata...

mana petua untuk kuruskan badan kata ada

oktant on November 14, 2009 3:29 PTG berkata...

Awak boleh dapatkan petua kuruskan badan tu di 10 tips ringkas kuruskan badan ataupun di petua kuruskan badan

Nanti kalau ade petua lain, saya akan update kemudian.

Ataupun awak boleh cari info yang diperlukan kat bahagian "tag petua" di sebelah sidebar paling kanan.

Tanpa Nama berkata...

saya nak kongsikan petua untuk menghilangkan kelimumur yang berkeping2 di kulit kepala. rahsianya mudah saja, sapukan minyak losyen baby johnson yang botol berwarna hijau yang mengandungi vitamin e dan aloe vera setiap kali selepas mandi selama lebih kurang seminggu. kemudian sapukan selang sehari penggunaannya. Insya Allah masalah ini akan dapat diaatasi.

oktant on September 08, 2011 3:49 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Terima kasih sudi kongsikan petua. Mudah utk diamalkan. ;)

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda dijemput melanggan RSS Feed blog Petua Sejagat melalui email bagi mengelakkan tertinggal sebarang koleksi petua terbaru

Dibawakan oleh FeedBurner

 

Copyright 2008-15 Petua Sejagat - Reflection - Ipiet Templates Image - Tadpole's Notez