Petua Suami Isteri: Kepentingan "Petting"

Posted by Unknown at Khamis, Februari 19, 2009
Sempena malam Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ada baiknya kalau saya sentuh petua suami isteri. Apa benda petting tue? Apa kaitannya plak dengan suami isteri yang sedang ingin berkasih? Ah-Hah! Teruskan pengembaraan anda sampai ke penghujungnya yea.

Tapi sebelum tu, saya nasihatkan petua ni dibaca oleh anda yang dah bernikah jer. Kalau yang belum tu tapi dah terrrlajak bace, jadikan ia sebagai panduan dan persediaan meniti ke alam perkahwinan kelak. Jangan lebih-lebih sudah, ok.


que haidar dan linda jasmine sah menjadi suami isteri
Sekadar gambar hiasan - dipetik dari syokkahwin.com


"Petting" ni maksudnya hubungan intim di antara dua pasangan iaitu suami dan isteri. Ia juga dikaitkan dengan ransangan yang dilakukan terhadap organ seksual isteri seperti payudara. Ransangan ni boleh dilakukan dengan sentuhan sama ada melalui tangan ataupun mulut.

Tujuannya dah tentulah untuk menambah kehangatan dan keghairahan seksual! Petting ni selalunya dilakukan sewaktu proses pemanasan. Ia memang baik untuk kedua belah pihak supaya tubuh mereka berada dalam keadaan siap sedia.


Fakta:

Boleh dikatakan hampir semua wanita memerlukan petting sebelum melakukan hubungan seksual sebagai persediaan organ genitalnya!


Kegagalan suami memberikan petting kepada pasangannya adalah satu kesilapan besar yang selalu dilakukan. Akibatnya, si isteri tak puas dan rasa kecewa. Lebih parah, mereka hanya memendamkannya demi menjaga hati suami. Bahaya tuh!

Antara tugas petting yang suami boleh buat adalah mencumbui, menghisap, menjilat dll pada bahagian sensitif isteri.

Hasilnya, petting ni akan memberikan isteri anda nikmat keasyikan yang maksimum dan secara tak langsung membantunya mencapai klimaks! Isteri anda pasti tabik dan menghargai usaha anda tuh. :)

Harap, anda fahamlah apa itu petting dan fungsinya dalam mengecapi salah satu aspek kebahagiaan dalam berumahtangga!

Bagi suami yang masih buntu kenapa isteri aku tak pernah ataupun susah sangat klimaks, anda mestilah ketahui tekniknya dulu dan praktikkan. Barulah tahu hasilnya nanti. Kaaannnn?.


Pssssttt... sekian dulu petua suami isteri untuk sementara ni. Moga anda kekal berbahagia hingga ke akhir hayat! Amin.

4 komen on "Petua Suami Isteri: Kepentingan "Petting""

Tanpa Nama berkata...

berjimaklah secara ISLAM...

oktant on Januari 23, 2012 10:26 PTG berkata...

@ Tanpa Nama: Itulah yg sebaik-baiknya.

Aljo Store on Februari 19, 2012 9:33 PG berkata...

Terima kasih kerana memberikan informasi yang berguna...

oktant on Februari 21, 2012 3:11 PTG berkata...

@ Aljo Store: Sama-sama tuan.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda dijemput melanggan RSS Feed blog Petua Sejagat melalui email bagi mengelakkan tertinggal sebarang koleksi petua terbaru

Dibawakan oleh FeedBurner

 

Copyright 2008-15 Petua Sejagat - Reflection - Ipiet Templates Image - Tadpole's Notez